۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

بهاروند خبر داد:

سه گروه جشنواره تئاتر فجر در لرستان اجرای نمایش دارند

سه گروه جشنواره تئاتر فجر در لرستان اجرای نمایش دارند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای نمایش سه گروه جشنواره تئاتر فجر در این استان خبر داد.

ماشاالله بهاروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه گروه جشنواره تئاتر فجر در استان لرستان به روی صحنه خواهند رفت.

وی با بیان اینکه حضور این گروههای تئاتر در لرستان قطعی شده است افزود: از سه گروه تئاتری که در لرستان اجرا خواهند داشت یک گروه مربوط به استان لرستان است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان داشت: همچنین دو گروه دیگر از استانهای آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در لرستان حضور خواهند داشت.

بهاروند عنوان تئاتر گروه نمایشی آذربایجان شرقی را "سعادت لرزان مردم تیره روز" و گروه تئاتر خراسان رضوی را " دو به یک به نفع بارسلونا" دانست.

وی همچنین عنوان تئاتر استان لرستان را "ابولهول" عنوان کرد و گفت: این تئاتر برگزیده جشنواره تئاتر غرب کشور نیز بوده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه این تئاترها به مدت پنج روز در استان اکران خواهند شد افزود: این گروهای تئاتر در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز اکران می شوند.

بهاروند با اشاره به زمان اکران این تئاترها در استان عنوان کرد: سه تئاتر یاد شده جشنواره فجر از 30 دی ماه تا چهار بهمن ماه سالجاری اکران می شوند.

وی با بیان اینکه استان لرستان سه سال است که میزبان جشنواره تئاتر فجر است ادامه داد: امیدواریم امسال نیز برنامه های مد نظر در این زمینه در استان به نحو خوبی برگزار و در تعالی هنر تئاتر لرستان نیز موثر باشد.

کد خبر 2217543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha